Vars ända uppgift är att bli 1 miljon rikare på 5 år, 2015 startade vi !!
Skitsamma hur många år det tar vi sätter målet på 10 miljoner istället

664210 kr


2015-10-07

Nya köp i fonder

Några nya köp sedan sist är följande

DNB Sweden Micro Cap

Satsar på spara ihop 10.000kr per månad men de är knapert vill jag lova, efter som jag har en lön på 19.000kr per månad vara av 3200kr går till hyra 349 kr går till Bredband och 199kr till telefonen.

Sedan har man ju mat som går på ca 2500kr per månad men den får jag nog börja banta ner rejält och börja med matlåda istället de är inte hållbart att äta ute i längden inte om man vill nå 1 miljon.
Men vi får helt enkelt se hur de går denna månaden går vi minus så de står härliga till -4% sedan har jag ioförsig gått + på valuta kontot ca 26.3%

Oktober är en riktig tråkig månad de känns att hösten är nära riktigt nära typ utanför dörren nära, De är nu man skall åka till Teneriffa istället men de ligger utanför min budget så de får vara.


September månad ser ut så här:


Ha en fortsatt trevlig dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar