Vars ända uppgift är att bli 1 miljon rikare på 5 år, 2015 startade vi !!
Skitsamma hur många år det tar vi sätter målet på 10 miljoner istället

664210 kr


2018-10-02

Tja

Hej

jag är inte död ännu skämt åsido :)
Men jag är ledsen att jag inte har uppdaterat här på ett tag men livet kom ivägen så att säga.
Kan meddela att idag denna månaden har vi precis nått 450.000kr det känns som om det går fortare och fortare men jag vet inte, lär väl märke hur snabbt det går att nå 1 miljon :)
Det känns inte som att miljonen är så värst långt borta men de väl samtidigt bäst att inte ropa hej förens man åtminståne står på andra sidan eller vad säger ni?

Jag funderar verkligen på försöka söka mig till ett ytterligare jobb alltså ett extra jobb på helgerna en tanke jag har är att köra ut tidningar tidigt på morgonen de hade varit trevligt.
Det låter kanske trist och troligen lite dåligt betalt men jag tänker de kan ändå kanske vara värt det då har man något att göra på helgerna och de kommer hela tiden in pengar.

Har ni tips på extra jobb man kan göra som är realistiskt ?



Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar