Vars ända uppgift är att bli 1 miljon rikare på 5 år, 2015 startade vi !!
Skitsamma hur många år det tar vi sätter målet på 10 miljoner istället

664210 kr


2019-02-16

Great!

Jag har inte gjort någon uppdatering på ett bra tag och Januari gick ju inget vidare. det känns som när allt kan gå skit så gör det också de.
Februari ser inte ut att vara något bättre tyvärr försöker hitta något positivt och de ända jag kan komma på att jag lyckats få några nya vänner i vartfall :)

Så vi kan titta på lite siffror:

Så ser alltså Januari ut kan meddela att vi redan nu nåt 350k igen så det börjar närma sig 400k igen men de går sakta.
Det kändes riktigt skönt när man låg uppe på 400k på något sätt kändes livet enklare om något mot förmodan skulle hända så fanns det en reserv så jag skulle aldrig hamna på gatan.
Men det kändes också kul att kunna plocka så många delmål och sparandet är väldigt kul känner jag och köper inte så mycket onödigt eller jo de fortfarande kvar endel saker som jag skulle kunna skippa.
Men de har minskat de tar lite tid att ändra ett beteende trots allt.
Drömmen om 9 miljoner är kvar men känns såååååå otroligt långt borta just nu :(


Jag hoppas alla där ute får en riktig fin Lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar