Vars ända uppgift är att bli 1 miljon rikare på 5 år, 2015 startade vi !!
Skitsamma hur många år det tar vi sätter målet på 10 miljoner istället

664210 kr


2020-09-03

Ett delmål till tack

 God natt

har i Augusti månad lyckats nå ett till delmål äntligen den här gången tog det lite längre tid, troligen lite på grund av Corona men jag vet inte exakt.

Har fortsatt att spara men just nu läggs de bara på hög så det känns väl lite surt tanken var ju att komma igång med sparandet i aktier igen men just nu ligger jag lite lågt.

Vet inte riktigt vad jag vill köpa för tillfället, vi får se.

Del målet var 550.000kr så min portfölj har nu äntligen lyckats nå den här otroliga nivån, det känns oerhört tacksamt och väldigt kul vi är inte långt ifrån 600.000kr jag beräknar att nå första miljonen om lite drygt 3 år men de är ju också en grym speculation.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar