Vars ända uppgift är att bli 1 miljon rikare på 5 år, 2015 startade vi !!
Skitsamma hur många år det tar vi sätter målet på 10 miljoner istället

664210 kr


2015-10-17

Veckan som varit

Veckan som varit kan väl summeras som ganska tuff kan konstatera att spara 10.000kr per månad är kanske lite extremt på en lön på ca 14.000kr och de märks tydligt nu med ca 140 kr kvar på kontot så är kanske 10.000kr inte ens möjligt i dagsläget.

Om de inte håller eller blir för tight då får jag nog prova 9.000kr i månaden istället men bäst hade varit om de funkade med 10.000kr men vi får se.

Inga nya inköp och inte heller några nya inkomster eller extra slantar på annat tyvärr, om någon har tips på något man kan göra för att tjäna extra på en helg så vore det tacksamt.

 Fonderna har gått mer minus denna veckan som gått men jag är inte så orolig de är sånt som händer de går upp ner i några år kan de gå ner några år går de upp ocksåvidare.

Har bestämt att jag skall börja skriva minst ett inlägg varje vecka, mitt liv är inte direkt händelserikt därför räcker de med 1 inlägg i veckan, Sedan kommer en summering slutet/början på varje månad där jag går igenom lite vad som skett om aktier eller fonder gått upp och vart vi ligger i vår budget mot målet.


Passar på önskar alla en fortsatt trevlig helg nu skall jag kolla på Lyxfällan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar