Vars ända uppgift är att bli 1 miljon rikare på 5 år, 2015 startade vi !!
Skitsamma hur många år det tar vi sätter målet på 10 miljoner istället

664210 kr


2018-04-26

Uppdatering April eller

Tjo

skriver en uppdatering idag, portföljen har gått lite upp och ner denna veckan och jag funderar nästan på börja daytrada just för att jag behöver pengar till hyra...

Hur som helst de har gått ganska bra totalen för denna månaden blir 332184 kr de känns på något sätt ändå rätt bra.
förra månaden hamna vi på 313184 oj jag ser att jag postade aldrig någon uppdatering förra gången förlåt!
Jag misstänker att de kan ha varit för att jag blev uppsagd kanske men jag vet inte skit samma fokus framåt.

Men så här ser grafen ut för denna månaden:



Hoppas alla får en riktig trevlig helg och ta vara på varandra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar