Vars ända uppgift är att bli 1 miljon rikare på 5 år, 2015 startade vi !!
Skitsamma hur många år det tar vi sätter målet på 10 miljoner istället

664210 kr


2018-12-03

Starbreeze hoppsan!

Är en av alla små investerare i Starbreeze jag har följt det bolaget ganska länge och även följt Bo Anderssons arbete över en väldigt lång period och vart imponerad av deras arbete.
Jag valde ju att investera i Starbreeze och ja de vart ju lite tungt har dock inte sålt några aktier eftersom de finns i prencip inga pengar kvar så jag kan lika gärna ha kvar aktierna och hoppas på att dom Vänder skutan fort som bara den.

Det är lätt att peka finger och säga om dom bara hade gjort si och så men jag är inget proffs jag såg en potential och jag satsade och de gav inget än så länge.

Vi få se vad Starbreeze kommer göra i framtiden vet faktiskt inte något alls men de ser inte ljust ut med dom aktier man besitter tyvärr men sånt är spelets regler och de visste jag redan innan jag gav mig in i det och de var dessutom högrisk ansåg jag redan från början men jaja :)
Så nu bli det till att försöka jobba ikapp den här soppan på något sätt letar med ljus och lyckta efter ett extra knäck om jag så skall behöva dela ut reklam eller annan skit så är varenda krona som kommer in guld värt :)



Hoppas verkligen inte de kommer några fler överraskningar nu över jul bara, men får passa på önska alla en god jul och glad fortsättning så hörs vi om jag inte hinner få ihop en rapport för November månad vi får se.


Ha det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar