Vars ända uppgift är att bli 1 miljon rikare på 5 år, 2015 startade vi !!
Skitsamma hur många år det tar vi sätter målet på 10 miljoner istället

664210 kr


2016-05-16

nytt jobb!

Nytt jobb = ny inkomst!

Så där satt den äntligen de har varit en spännande resa och ganska jobbig också förvisso men de känns bra att ta de steget att våga förändra någonting.

Nu kan kampen om sparandet fortsätta och jag kan fortsätta utbilda mig och köra på så de rycker om det.

Har nu firat detta med att faktiskt äta en lunch ute idag.


Önskar alla en fortsatt trevlig vecka och jag kommer nu börja med vecko uppdateringarna igen om kanske 1 månads tid just nu finns de inte så mycket att dela med mig tror jag.
Kan nog hända att jag istället kör lite sporadiska inlägg istället tills jag kommit igång med löner hit och ditt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar