Vars ända uppgift är att bli 1 miljon rikare på 5 år, 2015 startade vi !!
Skitsamma hur många år det tar vi sätter målet på 10 miljoner istället

664210 kr


2016-05-08

nya köp!

Har köpt några nya aktier i SAS och Orexo dem skall ligga i porföljen i en korttid framöver är min förhoppning iallafall.
Men vi får se sedan har jag ju även införskaffat några HM aktier tyckte de var på tiden att jag fick in några sådana i portföljen också ju.

Från början var tanken att satsa mycket på Fonder men jag skiftar fokus lite lite och kör 50/50 på aktier med utdelning samt fonder.
Sedan kör jag på några aktier som jag tror under korttid skall gå up gör dom inte de får jag avyttra dom spännande.

På Tisdag har jag dessutom en ny intervju då får vi se vad de kan leda till, hoppas ju på kunna hitta en ny vettig tjänst som jag trivs med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar