Vars ända uppgift är att bli 1 miljon rikare på 5 år, 2015 startade vi !!
Skitsamma hur många år det tar vi sätter målet på 10 miljoner istället

664210 kr


2016-07-16

skulle ju inte hinna men de gjorde jag ändå

Men jag hade nog inte hunnit med att uppdatera sådär jätte mycket men iallafall
Såg att jag fått in utdelning på aktierna hos ABB vilket var väldigt kul, 388 kr som går rätt in i portföljen direkt visst de är inte så mycket men under detta året 2016 så har jag faktist fått in 1400kr ungefär på bara utdelningar.
De tycker jag är relativt bra för att inte behöva göra något större arbete de troligen bättre än något arbete någonsin de bara pengar som kommer in 1 gång varje år och de kommer troligen fortsätta i flera flera år framöver.
Så de kommer bli fantastiskt med en penga maskin de kommer ta sina år men jag har minst 30-50 år kvar så de rätt lugnt.

Passar på önska alla en riktigt trevlig helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar