Vars ända uppgift är att bli 1 miljon rikare på 5 år, 2015 startade vi !!
Skitsamma hur många år det tar vi sätter målet på 10 miljoner istället

664210 kr


2016-07-27

Juli uppdatering

Månads uppdatering

Hej

har denna månaden köpt Ratos och Pepsi Cola Aktier båda är fina bolag, Pepsi älskar jag så den kände jag att ja ville ha men hade bara råd med 1 ända aktie så avgifterna lär ju käka up den vinsten.

Har även gjort mig av med en aktie och de är Orexo tyvärr så missade jag hypen och gick miste om 2000kr men jaja jag gick ur den med minst ändå så de lugnt.
Denna månaden har jag kört på rejält med matlåda och försökt sänka kostnaderna och de har jag ju gjort tidigare genom att byta abonnemang och säga up spotify och diverse prenumerationer.
De finns säkert ännu mer att jobba på där men ja tycker jag har begränsat ganska mycket ändå, och nu till helgen skall jag dessutom iväg och sova på hotell samt att jag skall försöka få tummen ur och fixa fram ett gymkort så de kommer gå åt lite pengar men de har jag sparat undan till så de borde vara lungt.
Men de återstår att se gymkort är otroligt dyrt.

Här kommer lite grafer:




Funderar lite gran på om man skulle sluta med månads uppdatering och köra som en vanlig veckouppdatering istället för vad är skillnaden liksom. Okej man har ett lite annorlunda resultat eftersom man tar hela månaden så jo men ändå aa vi får se.

Passar på önskar alla en riktigt trevlig helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar