Vars ända uppgift är att bli 1 miljon rikare på 5 år, 2015 startade vi !!
Skitsamma hur många år det tar vi sätter målet på 10 miljoner istället

664210 kr


2016-07-14

Vecka 28

Aha jag hade visst missat att uppdatera bannern jaja  så kan de gå när man är lite oförsiktig eller slarvig som en chef skulle säga.

Men ja kör en vecko uppdatering redan idag för ja kommer inte hinna med de i helgen japp så är det.

Här kommer lite grafer, denna veckan har ju gått ganska mycket uppåt men så är de ibland jag tror ändå att de kommer gå mer neråt om ett tag de för mycket som tyder på det.
Vi har en finanskris runt hörnet de är jag ganska säker på de kanske tar lite tid men den som lever får se.
Vi börjar närma oss ett av delmålen också på 150k de kommer vi troligen sätta nästa månad i slutet på Augusti är jag ganska säker på att vi sätter den i skrivande stund saknas de bara 10.000kr men mycket kan förändras.
Känns riktigt kul att nå delmålen, kan bara nämna att jag faktiskt sluta köpa bröd smör och mjölk jag kör havregryns gröt varje morgon och kväll men jag har valt att lyxa till de lite och använder drottningsylt de kan man gott unna sig.
Så hur som helst jag vet inte exakt hur mycket jag sparar på köra på gröt men skulle säga att de nog är endel.
Matlådor blir de ju mängder av tyvärr har alla tagit slut så jag måste ställa mig att göra detta på Söndag något jag inte längtar tills blä.
Men de gör susen för ekonomin så jag snart kan nå den där 1 miljonen, har ju börjat rikta in mig på aktier med hög utdelning just för att få snöbollen att rulla.


 
 

Passar på önskar alla en riktigt trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar