Vars ända uppgift är att bli 1 miljon rikare på 5 år, 2015 startade vi !!
Skitsamma hur många år det tar vi sätter målet på 10 miljoner istället

664210 kr


2016-09-29

Månads uppdatering september

Tjena

 då börjar September månad dra sig mot sitt slut, allt frid och fröjd.
Aktier och Fonder tuffar på i en rejäl fart framåt särskilt fonderna ser jag de kul graferna börjar se lite högre ut nu också de känns bra.


Ligger nu på 169 444kr sammanlagt över alla konton känns faktiskt riktigt kul vi nära nu att ta ett delmål till.


Jag hoppas alla andra där ute i cyberspace också fått sparat undan rejält med slantar, jag kommer nu ett tag framöver inte lägga in pengarna direkt på fonder eller aktier då jag är lite osäker på marknaden och dels för att jag inte riktigt hittar några aktier som verkar intressanta.
Dessutom så finns de inga utdelningar de närmsta mer än Telia den 25 Oktober så möjligt att man slänger in mer på den aktien.


Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar