Vars ända uppgift är att bli 1 miljon rikare på 5 år, 2015 startade vi !!
Skitsamma hur många år det tar vi sätter målet på 10 miljoner istället

664210 kr


2016-10-21

vecka 42 uppdatering

Hej hej

denna vecka har gått otroligt snabbt de sa bara swissh så var den väck känns de som.
nå väl har idag inte tillgång till några grafer då jag befinner mig på resande fot förtillfället men kan nämna att de gått sådär.

Jag gjorde en affär på Orexo i veckan som gick ganska bra för de som missade de så gick de up 18% om jag inte mindes helt fel.
Hur som helst de var kul första gången på ganska länge som jag tagit hem en vinst på aktie de mesta ligger just nu bara i portföljen för att växa till sig.
Satsar ju mer på bolag som har en utdelning och där utdelningen varit hög de senaste 10 åren och inköps priset relativt lågt.
Så klart supersvårt att hitta men de finns ändå några stycken tyvärr har dom inte utdelning ännu så jag har inte köpt så mycket mest sålt av.

Sålde då av Orexo sedan sålde jag av en till aktie vilken de nu var hmm aja jag får nog kolla upp med lite mer fakta till nästa vecka :(


Ledsen för en urdålig uppdatering men hoppas att ni får en riktigt skön helg istället

Ta vara på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar