Vars ända uppgift är att bli 1 miljon rikare på 5 år, 2015 startade vi !!
Skitsamma hur många år det tar vi sätter målet på 10 miljoner istället

664210 kr


2016-10-29

Månads uppdatering för Oktober.

Månads uppdatering för Oktober månad.


Kan ju börja säga att jag har ju fått utdelning i Telia nu och jösses denna gången landade de
på ca 1128 kr.

Totalt sätt så har jag fått utdelningar på 2704.61 kr detta året det kanske inte är så mycket men jag tycker ändå de rätt bra 2704.61 kr de pengar som kommer fortsätta komma i framtiden kanske inte exakt den summan men vid rätt förutsättningar så hoppas jag de kommer kunna bli mer med tiden.

Hur som haver här kommer lite grafer:



Har börjat plocka undan en del från fonderna då de börjar lyssa mer och mer rött och jag tror vi snart är nära en crash all time high är aldrig bra att fortsätta investera i fonder och inte heller aktier särskilt inte om dom står högt.
Men alla aktier gör inte de däremot gör de flesta fonderna de så jag plockar ur därifrån så länge.

Annars så har de inte förändrat särskilt mycket de senaste tiden.

2 kommentarer:

  1. Tack för din kommentar, roligt att du gör framsteg. Jag ser också fram emot större utdelningar.

    SvaraRadera
  2. tack själv, de kul att du fortsätter kämpa en del bloggare verkar ha gett upp helt ser de ut som :(

    SvaraRadera