Vars ända uppgift är att bli 1 miljon rikare på 5 år, 2015 startade vi !!
Skitsamma hur många år det tar vi sätter målet på 10 miljoner istället

664210 kr


2016-11-12

ny vecka kommer

Jaha då var de en ny vecka.

Just nu känns de lite gran som allt står stilla har inte gjort några direkta nya inköp eftersom de inte funnits något att handla i.

En sak som jag ser i min ekonomi just nu är att 10.000kr är väldigt väldigt knaper budget de precis så att jag klarar de skulle jag vara sjuk en månad så är de katastrof.
De är inte fullt så lätt som jag trodde kanske har jag lyckas ta en för låg lön inte vet jag men men får nog försöka slippa lite på mina kunskaper om att utrycka sig i tal.
Den som har talets gåva brukar oftast få en riktigt bra lön eller hög sådan jag behöver nog banemej försöka få upp min så småningom.
Lite trist att inte kan vara nöjd men 10.000kr i månaden i sparande är ett måste annars går de käpp rätt åt skogen.
De har jag inte riktigt tid med känner jag de 8 år kvar tills jag når 1 miljon och då blir jag 38 de innebär att mitt liv snart är förbrukat. De känns ganska jobbigt faktiskt.


Önskar på allvar att de fanns ett snabbare sätt att få ihop pengar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar