Vars ända uppgift är att bli 1 miljon rikare på 5 år, 2015 startade vi !!
Skitsamma hur många år det tar vi sätter målet på 10 miljoner istället

664210 kr


2016-11-13

Vecka 45 uppdatering!

Jag glömde nästan av att updatera för den vecka som gått :)

Jag har faktist fyllt på lite ser jag när jag kollar transaktionerna

9 st Pepsi cola
1000 st  Bear OMX X15 N



Portföljen har ju inte direkt gått som jag riktigt önskat men men så är de börsen är som en stor drake som man försöker tämja och de går helt enkelt inte kanske om man försöker ge den lite mer Pepsi och Choklad så kanske.
Men jag fortsätter min kamp mot en miljon har satt upp lite tydligare mål med mina investeringar när jag når 1 miljon då kommer min porfölj att ändras lite mer men skall inte gå in på de just nu.
Som de är just nu fortsätter jag satsa på Utdelningsaktier i första hand.

Önskar alla en fortsatt trevlig helg och försök och inte halka :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar