Vars ända uppgift är att bli 1 miljon rikare på 5 år, 2015 startade vi !!
Skitsamma hur många år det tar vi sätter målet på 10 miljoner istället

664210 kr


2017-12-28

Blev lite nya köp!

Min tanke var att jag egentligen inte skall handla något, men jag valde att lägga lite mer pengar i fonder så jag köpte i fonder jag redan har. 5000kr till Spiltan Aktiefond 5000kr till Öhman Swemicro cap Nästa månad skall jag lägga 5000kr på spiltan räntefond resten av de 10.000kr, jag sparar varje månad får gå till bankkontot istället. Känns riktigt illa att bara ha pengar liggandes eftersom ja dessutom inte har någon ränta på dom pengarna, men de är ju tänkt som en stidskassa om eller när marknaden går ner just nu ligger de på 30.000kr vilket är på tok för lite. Helst hade jag velat ligga på ca 100.000kr i kontanter men man kan inte få allt okej. Fortsätter kämpa i alla fall. Ha en fortsatt bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar