Vars ända uppgift är att bli 1 miljon rikare på 5 år, 2015 startade vi !!
Skitsamma hur många år det tar vi sätter målet på 10 miljoner istället

664210 kr


2017-12-26

Månads uppdatering och sammanfattning av 2017

Kan ju börja med att jag tror jag måste räknat väldigt galet förra månaden, eller så har vi bakat 20.000kr ahop kan också varit ett fel på nordnet vet att dom haft tillfälligt fel så kanske sammanträffade precis sista gången jag tog tempen på portföljen.

Hur som så kan jag meddela att vi trots de ändå lyckats nå 300.000kr äntligen säger jag då och de gjorde vi egentligen redan förra månaden om nu dom siffrorna ens stämmer vilket ja tvivlar

Året överlag har varit bra kan inte komma på något speciellt som varit lite extra bra, kan dock plocka fram en sjuhelvetes lista på negativa grejer så den listan slänger jag och fokuserar framåt istället.

I år har jag sparat undan ca 110.000kr, de tycker jag är ganska bra med tanke på att jag har netto lön på 18.000 ungefär.
Inför 2018 så har jag satt upp några nya mål som är följande:
Börja träna för att må fysiskt bra och kunna ta bra beslut. (yay säkert hälften av Sveriges befolkning gör detsamma men håller de inte!)
Studera minst 40 minuter varje dag efter jobb.
Att ha minst 350.000kr sätter jag som mål till Juni 2018.
Minska konsumtionen på skräp, exempel godis, dricka... mm skräp.


Förlåt att jag inte har så mycket till innehåll, jag försöker verkligen bli bättre på de men de är inte så lätt som man kan tro.
Jag vill inte dela för mycket för då skulle bloggen bli 3-4 sidor om nonsens, men jag vill inte skriva för lite heller och vad är bra content också vidare.
Kanske borde sätta de som mål också att bli lite bättre på skriva information som tilltalar alla på något sätt.


Aja Updaterar graferna en sista gång för 2017.


Gott nytt år och vi hörs 2018

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar