Vars ända uppgift är att bli 1 miljon rikare på 5 år, 2015 startade vi !!
Skitsamma hur många år det tar vi sätter målet på 10 miljoner istället

664210 kr


2018-03-28

Minskad eller försämrad ekonomi kommande året

Tja

från och med idag så kommer min ekonomi att bli begränsad, Jag kommer bli tvingad att ta riktigt obekväma beslut och nästan alla val jag gör nu kommer att påverka väldigt stort.
Jag har inte riktigt beslutat vad jag skall göra med bloggen eftersom jag inte kommer kunna spara i samma takt, att fortsätta ha ett sparande vet jag inte ens om de är möjligt som de ser ut just nu.
Vi får se lite gran hur de urartar sig, annat fall kanske jag sparar bloggen men att de blir super dålig ekonomisk förändring i portföljen och de kanske man kan leva med.

Anledningen till de är därför att jag blivit informerad om varsel, så ja så är det med det.

Jag har egentligen inte så mycket tankar om det, jag kan ändå inte påverka det jag kan inte förändra något överhuvudtaget.


Kommer i alla fall att kämpa men de blir lite tungt en bit framöver nu


Havre bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar