Vars ända uppgift är att bli 1 miljon rikare på 5 år, 2015 startade vi !!
Skitsamma hur många år det tar vi sätter målet på 10 miljoner istället

664210 kr


2019-11-22

Comeback!

Är väldigt glad idag efter a kollat på lite grafer, jag stänger ju snart 2019 och de ser ut att ha repat sig efter katastrofen med Starbreeze.
Från att ha slösat eller rättar sagt jag valde att betala av min nya bil kontant vilket ser ut att trotts detta var en bra ide hade jag inte gjort det skulle den ha kostat mig 6000kr i bara ränta för 2019.
Men 2018 blev trots allt ett kostsamt år i vartfall på slutet men samtidigt var jag tvungen att skaffa bil för att kunna ta mig till jobbet, buss är uteslutet det skulle ta 2-3 timmar bara en väg så nix pix, sedan behöver jag lite mer frihet däremot föredrar jag att inte använda bilen just för att det kostar mig för varje mil jag kör liksom.
Men det jag skulle komma till var att förra året betalade jag av bilen på ca 100.000kr sedan la jag också en kontant insats på ca 29.000kr
Sedan kom ju Starbreeze som ett frimärke på posten där jag gick back ca 40.000kr trots detta har jag lyckats nå alltime high igen äntligen känns så otroligt skönt bara.
Det känns också som att jag faktiskt inte handlar bara för nöjet skull utan jag köper det jag behöver, exempelvis har jag fortfarande en TV som är halv trasig den går fortfarande att använda men bilden är dålig men jag känner inte för att köpa en ny i år.

Önskar alla ett fint avslut på November!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar