Vars ända uppgift är att bli 1 miljon rikare på 5 år, 2015 startade vi !!
Skitsamma hur många år det tar vi sätter målet på 10 miljoner istället

664210 kr


2016-08-14

vecka 32

Status uppdatering.

de senaste verkar de ha gått relativt bra på de flesta fronter på aktiemarknaden något som gör mig lite mörkrädd faktiskt de går för bra tycker jag.
Min fråga blir när kommer de gå ner och hur mycket kommer de att gå ner men får väl låta tiden ha sin gång.

Så vi kan ju kolla på lite grafer istället




Man ser ju tydligt att marknaden har gått ner lite men på senare har den gått ganska mycket upp, önskar jag kunde livnära mig på aktie förvaltning eller startat en short/long fond som investera både i aktier men också någon % i forex en privat förvaltare.
Som jobbar ifrån Nya Zealand de hade varit super nice, men de ligger i framtiden så vi kör på tills den dagen kommer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar