Vars ända uppgift är att bli 1 miljon rikare på 5 år, 2015 startade vi !!
Skitsamma hur många år det tar vi sätter målet på 10 miljoner istället

664210 kr


2016-08-19

Vecka 33

Vecka uppdatering

denna vecka som gått har jag inte hunnit med att titta så himla mycket på börsen men de gör inget tycker jag.
Har köpt in mig i en ny fond som lanseras av Rhenman and partners i slutet av Augusti deras nya fond heter: Rhenman Global Opportunities
Jag tror den kommer bli fantastiskt bra Rhenman är ett fantastiskt team med mäklare som verkar ha koll på de mesta inom marknaden.
De jobbar ju främst mot hälsosektorn men med den nya fonden ligger fokus mer globalt det kommer bli kul att se hur de går och få följa med på resan.

Hade man haft 200.000kr så hade jag garanterat slängt in de på den fonden men nu har jag inte den summan än men men vi kämpar på ändå

Vi kan kolla på lite grafer och sånt, som man kan se tydligt är att de gått ganska mycket uppåt den senaste tiden i min portfölj glad är jag för de :)




Nu får vi bara se hur de kommer gå resten av året om jag lyckas nå 200.000kr hade varit så himla trevligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar