Vars ända uppgift är att bli 1 miljon rikare på 5 år, 2015 startade vi !!
Skitsamma hur många år det tar vi sätter målet på 10 miljoner istället

664210 kr


2015-11-06

Binära optioner

Binära optioner är också något jag bränt 2500kr på inte heller något jag skulle rekommendera de är en kortsiktig och kanske ganska dum investering.
Varför inte stoppa pengarna i en Las vegas maskin istället de ungefär lika stor chans att ta hem jackpotten som att tjäna pengar på Binära optioner.

Som jag ser de så funkar helt enkelt inte binära optioner eftersom att de har en fast tid när optionen går ut vilket blir som på lotto har du tur så vinner du har du otur så förlorar du ända skillnaden är att med Binära optioner så är chansen 50/50 vilket de inte är med lotto.

BdSwiss heter de företag som jag investera hos som sagt vill du förlora pengar så gå all in vet jag nej för tusan snälla gör inte det. Har även pratat med en Svensk rådgivare/mentor eller vad dom kallar sig på BdSwiss var efter jag fick känslan av att vi inte brukar ta oss tid till små inverterare.
Bästa investeringarna du kan göra är dom du gör helt på egen hand Try and error helt enkelt absolut bästa sättet.

Denna vecka har gått väldigt väldigt långsamt och de är en bra bit kvar tills löning, men har redan nu funderingar på vart jag skall placera pengarna har nu 6st fonder Rehmans fond eller spiltan låter som en bra ide att investera i Spiltan har givit resultat redan nu så ja kanske vi får se.
 
*Uppdatering*

En sak jag glömde nämna denna veckan har jag kört på matlådor och har inte spenderat mer än 150kr på en hel vecka, känner mig ganska nöjd med det.
Idag gjorde jag därför ett inköp på 212kr mat som skall gå till matlådor som jag förberett idag, det kommer räcka till 10 matlådor.
Så med 1000kr kvar på kontot så bör jag förhoppningsvis klara mig på de pengarna till den 24 November.



Passar på önskar alla en trevlig helg ta vara på varandra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar