Vars ända uppgift är att bli 1 miljon rikare på 5 år, 2015 startade vi !!
Skitsamma hur många år det tar vi sätter målet på 10 miljoner istället

664210 kr


2015-11-27

Vecka 48 summering

Denna veckan har gått otroligt fort några dagar till och vi är i December, känns som de inte alls är så långt kvar till Jul helt plötsligt.

Finns egentligen inte så mycket att berätta inga nya köp på varken fonder eller aktier vi får se hur mycket jag kan lägga undan denna månaden jag hade hoppats på 10k men vi får se den 30 hur mycket de blir.

Har börjat köra stenhårt på matlådor och de sparar jag rätt mycket pengar på kan säga med hjälp av matlådor sparar jag ca 2500kr per månad om jag gjorde mig av med lägenheten och bodde på jobbet och tog jour varje månad så skulle jag kanske kunna få ut 20k och kunna spara 17k de hade varit gött nice.

Är de någon som har tips på en passiv inkomst mer än fonder eller marknaden som funkar och som inte betyder att man måste jobba röven av sig.


Passar på önskar alla en fortsatt trevlig helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar