Vars ända uppgift är att bli 1 miljon rikare på 5 år, 2015 startade vi !!
Skitsamma hur många år det tar vi sätter målet på 10 miljoner istället

664210 kr


2016-02-10

Något oväntat fortnox vd hopar av

Nu har hälften av veckan gått och jag är så sugen på en enkel resa till New zealand men de får väl vänta ett par år till antar jag, min budget tillåter inte detta :(

Just de Fortnox VD hoppade av idag vilket är lite väl oväntat trodde de skulle vara mer långsiktigt men där ser man frågan är nu hur aktien kommer stå sig.
 Fortnox växer ju så de står härliga till dels vill fler och fler integrera till fortnox eftersom ekonomsystemet är helt underbart.
Det företag har växt rejält egentligen tycker jag var riktigt dumt att jag sålde när jag hade fått aktier på 12 kr.

Men så är det ibland gör man dumma försäljningar får nog försöka skaffa några fler för de företaget lär ju inte bli mindre utan tvärtom de kommer ta rejält med mark.

Jobbet kräver mycket väldigt mycket av energin just nu men men.

Hoppas snart sommaren kommer

på återseende.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar