Vars ända uppgift är att bli 1 miljon rikare på 5 år, 2015 startade vi !!
Skitsamma hur många år det tar vi sätter målet på 10 miljoner istället

664210 kr


2016-02-20

vecka 7 uppdatering

Välkommen till uppdatering av portföljen för vecka 7 2016.

 denna vecka har varit hyfsat intressant må jag säga vi har gått 8%+ men om de håller i sig eller inte de kan bara tiden avgöra.

Totalt sätt ligger vi dock på minus ännu så totalen för denna månaden kommer nog inte bli så bra eftersom de kommer saknas 10k :(

Tänkte jag drar in ett diagram från kontot varje vecka från och med nu, det är ju alltid trevligt att ha några siffror eller grafer än bara massa text.

Nämnde ju sist att jag hade köpt nya fond andelar i: SEB Bioteknikfond D och de är också den som jag tror har gjort att de gått up en del kul.

Förövrigt så fortsätter jag nog att investera varje månad tyvärr har jag inte lyckats med uppdraget att skaffa ett jobb på helgerna för att få in mer cash.
Behöver ha en sparkvott på 10k i månaden minst för att nå dom mål jag har satt up, annars kommer de ta på tok för lång tid innan vi når ditt.


Hoppas alla får en riktigt god helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar