Vars ända uppgift är att bli 1 miljon rikare på 5 år, 2015 startade vi !!
Skitsamma hur många år det tar vi sätter målet på 10 miljoner istället

664210 kr


2016-03-09

Lön VS Lön

Om man har en högutbildning eller en utbildning extra efter gymnasiet så ligger man rätt bra till för att få en hög lön.

Kan säga att jag aldrig råkat ha en hög lön någon gång och de är troligen mycket beroende på att jag valt att inte fortsätta utbilda mig eftersom att jag anser att min tid är viktigare än att sitta läsa sånt som inte intresserar mig.
Efter gymnasiet vill man ju läsa det som enbart engagerar en inte en massa krimskrams som man är tvungen att läsa för de ingår i kursen.

Men skit i det något intressant är dock att en vän till mig fick lärt mig att oavsett så kan du ändå klara dig hyfsat om du har passion för de och bara för du inte har de på papper så kan du få en bra lön men då måste du däremot bevisa på ett eller annat sätt.
Som sagt just nu har jag ju 19.000kr ungefär varje månad och de på tok för lite med tanke på att jag har 3 tjänster men anställd som 1 person så de tur att jag valt att avsluta den tjänsten för att försöka hitta något bättre.
Jag är övertygad om att de finns men nu skall jag fortsätta läsa C# här.

Hoppas allt får en riktigt bra vecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar