Vars ända uppgift är att bli 1 miljon rikare på 5 år, 2015 startade vi !!
Skitsamma hur många år det tar vi sätter målet på 10 miljoner istället

664210 kr


2016-04-10

inbjudan till Bali

Hej hej

har fått en riktig sjyst inbjudan till ett trading rum på Bali, jag är välkommen ditt i Maj månad om jag vill.
Kan väl säga att de inte ofta en sån chans dyker up bara sådär, funderar faktiskt för att dra ditt för att lära mig ett och annat, om inte annat så skulle de bli en riktigt fin upplevelse för livet.
Egentligen är detta ställe enbart för professionella traders en kategori jag ABSOLUT inte ligger i vilket dom också är väl medvetna om eftersom jag på talat detta.

Så vad tycker ni borde man bara köra ?
Lär ju aldrig få en sån chans igen, räcker med att jag sumpa en chans hos en Investerare i New York för något år sedan.


Ha en fortsatt fin helg.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar