Vars ända uppgift är att bli 1 miljon rikare på 5 år, 2015 startade vi !!
Skitsamma hur många år det tar vi sätter målet på 10 miljoner istället

664210 kr


2016-04-05

Mars sammanfattning

Mars har varit en ganska hektisk månad, jobb sökande samt utbildning.

Men jag har lyckats få ihop lite pengar ändå och jag har ju möblerat om lite, tänkte jag skulle försöka få in någon form av industri aktie också i portföljen.
Här nedan finner du balans kontot över samtliga konton.
Här kommer en utvecklings kurva på Nordnet också:

Det är ju inte direkt någon anmärkningsvärt jag har jobbat på försöka gå lite mer + med min vardags handel också de har faktiskt gått ganska bra nu senaste dagarna.
Tyvärr ligger vi minus 400 kr ännu men de är på rätt väg ändå.

Nu är jag ju som sagt arbetslös så de kommer inte komma in lika stor peng till sparkontona men jag jobbar för fullt för att de skall bli fullt ös där, Bland annat med utbildning som skall kunna hjälpa mig att få en betydande högre lön.
Men vi får väl se hur de urartar sig.

Imorgon är en ny dag.

Ledsen att detta uppdatering kom så sent som 5 dagar annars brukar jag vara rätt så noga med att uppdatera bloggen.

Ha en fortsatt trevlig kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar