Vars ända uppgift är att bli 1 miljon rikare på 5 år, 2015 startade vi !!
Skitsamma hur många år det tar vi sätter målet på 10 miljoner istället

664210 kr


2016-04-19

trappat ner lite gran

Hej


just nu är jag ju arbetslös men söker jobb för fullt eller andra alternativa jobb.
så jag har ju börjat trappa ner på bloggandet eftersom vecko uppdateringar just nu känns ganska onödiga då det inte kommer in några pengar för tillfället.
Något som jag snart skall råda bott på ganska snart.

Hur som helst fick en smärre överraskning idag när jag kollade nordnet kontot där låg 745kr som jag inte vet vart dom kommit ifrån.
Det visar sig vara en utdelning på Telia som gav mig 745 kr de ju otroligt bra sedan den 12 denna månaden fick jag även 165 kr från volvo också.

Utdelningsaktier verkar faktiskt inte vara helt fel de blir att de tickar på mer och mer för varje år utan att man behöver göra något större så ja varför inte.

Sammanlagt har jag alltså fått 910 kr för 2016 i bara utdelningar det är ju faktiskt inte helt fel trodde aldrig att de skulle bli så mycket faktiskt jag hade räknat med runt 200-300 kr max, Så nu är jag ännu mer taggad på försöka få fram ett jobb SNABBT så in i *******

som sagt jag kommer skippa veckouppdateringarna och kör på sporadiska uppdateringar men däremot kommer jag ha kvar Månads uppdateringen.

Hoppas alla har en riktigt bra vecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar