Vars ända uppgift är att bli 1 miljon rikare på 5 år, 2015 startade vi !!
Skitsamma hur många år det tar vi sätter målet på 10 miljoner istället

664210 kr


2016-06-23

vecka 25 updatering!

Hej

jag vet inte om jag berätta att jag köpt aktier även i Starbreeze äntligen, jag är lite lite dålig på uppdatera högerspalten med nya köp också vidare men ni ser ju de aktuella aktier och fonder jag har på de veckouppdateringar jag gör.
Jag skall så klart försöka se till så att högerspalten alltid är uppdaterad men jag försöker göra de 1 gång per månad istället så blir de lite mindre att ha koll på.

Men nu över till lite grafer




Frågan är nu hur Brexit kommer påverka om dom går ur eller inte vet fortfarande inte resultat men valutorna tror jag kommer påverkas ganska mycket, de flesta brokers har ju faktiskt vidtaget försiktighets åtgärder just pga Brexit, som du kanske förstår är de rätt mycket som påverkas av just England.
När valutorna rör på sig brukar de även få med sig aktiemarknanden just när de blir så ostadigt men ja jag vet inte tror dock aktierna kommer att vara relativt lugna, jag har ju Orexo i min portfölj som skulle kunna påverkas väldigt negativt av en brexit så vi får väl se vart den aktien tar vägen.

Passar på önska alla en riktigt trevlig midsommar och ta hand om er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar