Vars ända uppgift är att bli 1 miljon rikare på 5 år, 2015 startade vi !!
Skitsamma hur många år det tar vi sätter målet på 10 miljoner istället

664210 kr


2016-01-20

Försöka boosta ekonomin var inte det enklaste.

Just nu ligger på -8600 kr det är ganska lätt att tappa fokus märker jag, men men de är som de är just nu söker jag lite nya jobb för att försöka få upp min lön rejält de kommer jag behöva över dom kommande månaderna.

Som det ser ut idag skulle de ta mig 10 år att nå 1miljon i den farten som är just nu och då får jag försöka öka farten lite bland annat har jag börjat med att köpa in prylar från andra delar utomlands som jag sedan kan sälja i Sverige.
Tyvärr är det ganska mycket jobb och kräver att man köper in en hel del och får sålt så mycket som möjligt under en månad.
Det finns mängder med sätt att tjäna extra pengar det gäller bara hitta de mest effektivaste sättet som möjligt att inte göra något alls är inte särskilt effektivt.

En hemsida skulle också kunna vara ett sätt att tjäna pengar men de ser jag inte riktigt hur de skulle kunna funka de skulle ju ta flera flera år att bygga upp.

Är det någon som har någon bra ide vad man kan göra för att boosta sin ekonomi lite ?

Tacksam för alla svar

En liten video för inspiration till handel:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar